پایان کار مرد راننده چاقو به دست که از مسافران زورگیری می کرد

راننده پراید که با خودرویش مسافرکشی می کرد با تهدید چاقو از 2 مسافرش زورگیری کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید علی شریفی" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: 2 مرد جوان از تبعه افغانستان به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند، ساعت 10 شب 29 دی ماه در خیابان شریعتی سوار بر خودروی پراید شده ایم که پس از طی مسافتی راننده خودرو با تهدید سلاح سرد، مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد از ما زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریخت.

زورگیری مرد مسافرکش نما

وی با اشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو، موفق شدند شماره پلاک خودروی سواری پراید را شناسایی کنند، افزود: با دستور قضائی مخفیگاه مالک خودرو، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هنگامی که با شاکیان مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهم در بازجوئی های پلیس اظهار کرد، به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و برای تامین هزینه های اعتیاد از شاکیان زورگیری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم به دادسرای ناحیه 34 تهران معرفی و با اخذ دستور قضائی متهم برای شناسایی سایر سرقت ها تحت نظر این پایگاه قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 657594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟