محموله میلیاردی ظروف آشپزخانه قاچاق در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودروهای شوتی در بنگاهی در محدوده خیابان "شهید رجایی" مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در محل حاضر و مشاهده کردند که رانندگان یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه تریلر در حال تخلیه کالا به داخل انبار بنگاه هستند، افزود: هویت مالک کالا که در داخل انبار حضور داشت و کالای قاچاق را تحویل می گرفت، شناسایی و در تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد.

کشف ظروف آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بازرسی از این مکان 41 هزار و 755 عدد ظروف آرکوپال قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی کشف و مالک کالاها و هر دو راننده با دستور قضائی بازداشت شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر 3 متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 657193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟