گوشی قاپان مریوان در دام پلیس گرفتار شدند / انهدام باند 6 نفره

فرمانده نیروی انتظامی مریوان از دستگیری باند حرفه‌ای سارقان گوشی تلفن همراه در شهرستان مریوان خبرداد.

کامبیز رستم نیا فرمانده انتظامی مریوان گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان مریوان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود:ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی توانستند یک باند ۶ نفره از سارقان گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان شناسایی کنند.

رستم نیا بیان کرد: سازماندهی و عملکرد این باند به این روش بود که ۲ نفر از آن‌ها با موتور سیکلت در محله‌های خلوت شهر با سلاح سرد به افراد ضعیف حمله کرده وگوشی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

او گفت: سه نفر از این باند با ایجاد درگاه جعلی در شبکه‌های مجازی اقدام به فیشینگ و تخلیه حساب اشخاص با استفاده از سیمکارت‌های سرقتی کرده و یک نفر دیگر از این باند کار اوراق کردن و فروش گوشی‌های سرقتی را بر عهده داشت.

فرمانده انتظامی مریوان اضافه کرد: از این باند ۱۸ دستگاه گوشی سرقتی و مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رستم نیا در پایان از شهروندان در خواست نمود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟