کشف محموله میلیاردی قاچاق در خیابان فداییان اسلام

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از پرسه زنی یک دستگاه کامیون یخچالدار در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، کامیون مشکوک شناسایی و راننده آن تحت بازجویی اولیه قرار گرفت، افزود: در تحقیقات پلیسی، کامیون موصوف توقیف و در بازرسی از داخل خودرو مقدار فراوانی کالای قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو 201 دستگاه چرخ گوشت، 60 هزار و 480 دستگاه همزن دستی ، 101 دستگاه آبمیوه گیری، 17 هزا رو 40 قفل آویز، 2 هزار و 106 متر پارچه و ... کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن آنها معترف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالاها را 15 میلیارد ریال برآورد کرده اند، در پایان خاطر نشان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 652617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟