بازداشت دزدان خانه های منطقه جوادیه تهران / آنها بخاطر مواد دزدی می کردند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مهدی مجیدی" رئیس کلانتری 117 جوادیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه جوادیه موضوع در دستور کار کلانتری 117 قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی دو سارق سابقه دار که اقدام به سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه های قدیمی و ساختمان های نیمه کاره و... می کردند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان منطقه جوادیه

رئیس کلانتری جوادیه ابراز داشت: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های بعمل آمده به 25 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که با بازسازی صحنه های جرم تمامی سرقت ها مورد تایید قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به فروش اموال سرقتی به مالخری در همین محدوده معترف شدند، ادامه داد: مالخر اموال سرقتی شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد.

رئیس کلانتری جوادیه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: انگیزه سارقان از انجام این سرقت ها تامین هزینه مواد مخدر بعلت اعتیاد شدید آنها به مواد مخدر و نابسامانی خانوادگی بوده است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست:اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن و پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند ودر صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه 197 برای اعلام انتقادات و پیشنهادات در میان بگذارند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 649623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟