دستگیری سارق فراری با شلیک دقیق پلیس در اتوبان آزادگان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: صبح 10 دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان به یکدستگاه خودروی پراید با راننده مظنون می شوند که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودروی مذکور 4 دی ماه در محدوده شهرستان اسلام شهر به سرقت رفته است.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور ایست می دهند که سارق بلافاصله پس از شنیدن دستور با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری می شود .

به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی، واحد گشت با استفاده از علائم هشدار دهنده به سارق مجددا دستور توقف داده اما وی توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت نکرده و به سمت شرق بزرگراه آزادگان اقدام به فرار می کند، کارآگاهان در ادامه با توجه به حرکات مخاطره آمیز سارق، برای هشدار و حفظ جان و مال شهروندان اقدام به شلیک تیر هوایی می کنند که متاسفانه هیچ گونه تاثیری در اعمال و رفتار راننده خودرو مسروقه نداشته و باز هم با حرکات بسیار خطرناک به فرار خود ادامه داده و در طول مسیر به چندین خودروی عبوری نیز خسارت وارد می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: وقتی که سارق با جسارت تمام به فرار خود ادامه می دهد کارآگاهان برای متوقف کردن وی اقدام به تیراندازی به لاستیک های عقب خودروی پراید می کنند که با پنچر شدن لاستیک پس از طی مسافتی خودرو در میدان بهاران با جدول کنار خیابان برخورد و متوقف می شود.

یوسفوند گفت: با سرعت عمل اعضای اکیپ متهم به هویت اکبر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟