3 عملیات پلیسی برای دستگیری 3 سارق حرفه ای + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: پرونده ای با موضوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در کلانتری 106 نامجو تشکیل و یا دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی رجاع و در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه قرار گرفت .

دزدی با پژو 405

وی عنوان کرد : تیمی از کارآگاهان به محل های سرقت مراجعه و موفق شدند 3 سارق را که با خودروی پژو 405 اموال خودروی مال باخته را سرقت کرده بودند شناسایی کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه پلاک انتظامی خودروی سارقان استعلام و مالک خودرو شناسایی شد، ابراز داشت: با شناسایی مالک خودرو، متهم و 2 همدستش که هر سه سابقه دار بوده و چندین مرحله برای تحمل کیفر روانه زندان شده اند، شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با هماهنگی های قضائی کارآگاهان 23 آذر ماه پس از شناسایی مخفیگاه هر 3 متهم در 3 نقطه از شهر تهران در 3 عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر و به پایگاه سوم انتقال یافتند. .

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال با اشاره به اینکه تعدادی از اموال سرقتی در منزل پدری یکی از متهمان کشف شد، افزود : هر 3 متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر سرقت های احتمالی در اختیار این یگان قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 647009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟