کشف شامپوهای تقلبی در پایتخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: در بررسی و ساماندهی انبارهای کالا در محدوده مرکز تهران، تیم عملیات کلانتری 109 بهارستان موفق شدند یک انبار کالا که در داخل آن تعدادی گالن های 40 لیتری شامپو بی نام و نشان بود در محله بهارستان شناسایی کنند که محصولات خود را به نام یک شرکت برند معروف در بسته‌بندی می‌کردند.

شامپو تقلبی

وی عنوان کرد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد شامپو های داخل گالن ها تقلبی بوده و مالک انباری با همکاری یکی از همدستانش ضمن تهیه شامپو های معمولی از سطح بازار آنها را مجدداً در بطری های 150 سی سی شرکت برند بسته بندی کرده و شامپو ها را با نام شرکت برند به بازار مصرف عرضه می کند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان در بررسی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: متهمان معترف شدند، شامپو های معمولی را به عنوان برند لوکس به قیمت 200 هزار تومان به مصرف کنندگان می فروختند.

سرهنگ جلیلیان ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی هر دو متهم دستگیر و 2 هزار لیتر شامپوی تقلبی و 2 هزار بطری خالی کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده 4 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟