موبایل قاپ حرفه ای شکار دوربین مداربسته شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: 22 اسفند ماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد

موبایل قاپی در شرق تهران

وی عنوان کرد : محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی در پیاده رو در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که سارقان با یک موتورسیکلت طرح هوندا به وی نزدیک و با سرقت تلفن همراه مال باخته به ارزش 15 میلیون تومان از محل متواری می شوند .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت : کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه برای کشف ردپایی از سارقان عازم محدوده وقوع سرقت می شوند و در پایش صحنه جرم و بررسی فیلم دوربین های مداربسته محدوده وقوع جرم موفق می شوند هویت یکی از سارقان را شناسایی کنند .

شکار سارق حرفه ای از دوربین مداربسته

این مقام انتظامی تصریح کرد : تصویر احصاء شده از صحنه جرم کارآگاهان را کمک کرد هویت سارق به نام سیامک را بدست آورند . با هماهنگی قضائی دستگیری سیامک که دارای سوابق متعدد کیفری و نزاع و درگیری بود در دستور کار قرار گرفت و پس از چند روز کار اطلاعاتی متهم در مخفیگاهش واقع در میدان قیام دستگیر می شود .

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان افزود : سیامک پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و منکر بزه انتسابی می شود که نهایتا پس از روبرو شدن با مدارک پلیسی کارآگاهان و مواجهه حضوری با شاکی لب به اعتراف گشود .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : سیامک در اعترافات خود به 7 فقره سرقت مشابه با همدستی یکی از دوستانش معترف شد . تحقیقات پلیسی برای کشف زوایای پنهان پرونده ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟