تعقیب و گریز پلیسی برای قاچاقچیان لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی اصغر محمودیان" جانشین پلیس امنیت اقتصادی گفت: ساعت 10:30 روز یکشنبه 7 دی ماه کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در حوالی خیابان امیرآباد شمالی به رانندگان 2 خودروی سواری تیبا و سمند تاکسی فاقد پلاک جلو مظنون و مدتی هر 2 خودرو را تحت تعقیب قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان برای بررسی موضوع دستور توقف خودروها را اعلام کردند، عنوان کرد: با اعلام دستور توقف رانندگان خودروها به سرعتشان افزوده و به سرعت از محل گریختند.

فرار راننده سمند تاکسی از دست پلیس

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و کارآگاهان موفق به توقف خودروی تیبا و دستگیری راننده آن شدند ولی راننده خودروی سمند با استفاده از شلوغی معابر از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو، 39 عدد هدفن خارجی، 13 دستگاه لپ تاپ خارجی و 93 دستگاه اسپیکرخارجی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن اموال مکشوفه معترف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال محاسبه کردند، افزود: راننده خودروی تیبا ضمن اعتراف به قاچاق بودن اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و شناسایی و دستگیری راننده متواری در دستور کار قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟