دستگیری عامل تخریب خودروی تهرانی ها / او شرور یافت آباد بود

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری شرور حرفه ای که پس از تخریب 5 دستگاه خودرو در محله یافت آباد، در گاوداری حوالی اسلامشهر پنهان شده بود، خبر داد و گفت: دستگیری دو متهم دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: اوایل آذرماه خبری مبنی بر اینکه فرد شروری با همکاری دو تن از هم دستانش با حضور در محله یافت آباد ضمن ایجاد رعب و وحشت ، 5 دستگاه از خودروی شهروندن را تخریب و از محل گریخته اند، در یافت شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم اصلی پرونده یکی از افراد شرور سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و روانه زندان شده است، و این بار با همکاری دو تن همدستانش مرتکب اعمال مجرمانه شده است.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم مجددا به محل تخریب خودرو ها مراجعه و با تهدید مالکان خودرو ها، از آنان خواسته است که به مراجع قضائی مراجعه نکرده و از طرح شکایت منصرف شوند.
سرهنگ راستی ابراز داشت: مخفیگاه متهم در یک گاوداری در حوالی شهرستان اسلامشهر شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند متهم را پس از 20 روز متواری شدن در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، اضافه کرد: دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟