بازداشت راننده تریلر با 179 کیلو تریاک در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با دریافت خبر انتقال مقدار فراوانی تریاک از استان های جنوبی کشور به شهر تهران توسط یکی از سوداگران مرگ، تحقیق درباره موضوع در اختیار تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد که متهم با مراجعه به یکی از شهرهای جنوبی کشور مقادیری مواد مخدر با استفاده از خودروی تریلر بارگیری و در حال حرکت به شهر تهران می باشد.

وی بیان داشت: با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد و 23 آذرماه تیم های مختلفی از معاونت عملیات این پلیس به محورهای مواصلاتی شهر تهران اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه تیم اعزامی در بزرگراه "آزادگان" موفق شدند خودروی متهم را در محور مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و در یک عملیات پلیسی، آن را متوقف و راننده را دستگیر کنند، ادامه داد: در بررسی های تخصصی و فنی ماموران اعزامی 179 کیلو و 200 گرم تریاک از داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: متهم به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 640470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟