دستگیری سارقان منزل در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری در این خصوص توضیح داد: ۲۷ مهرماه پرونده ای با موضوع سرقت منزل یکی از شهروندان در کلانتری ۱۳۹ مرزداران تشکیل و با دستور قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: شاکی که مردی میانسال بود با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در خصوص وقوع سرقت به کارآگاهان گفت که ۲۶ مهرماه از منزلم واقع در خیابان مرزداران خارج شدم و پس از مراجعه به منزل متوجه شدم قفل در خانه ام تخریب و اموالی از قبیل یک تخته فرش، مقادیری دلار، چند فقره ساعت مچی گران قیمت و تعدادی سکه طلا در مجموع به ارزش ۸ میلیارد ریال سرقت شده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با ثبت اظهارات شاکی کارآگاهان در گام اول تحقیقات پلیسی، عازم محل سرقت شدند و در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ انجام شده است و پس از جمع بندی اطلاعات تصویری از سارقان در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس ۲۹ مهرماه هنگام گشت زنی های انتظامی به راننده و چهار سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مظنون شدند و پس از تعقیب و گریز طولانی، خودروی متهمان متوقف شد و دو نفر از متهمان دستگیر شدند و سه سرنشین دیگر از محل گریختند.

اختیاری با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو، یک تخته فرش ابریشم متعلق به شاکی کشف شد، گفت: ماموران کلانتری با دستور قضائی هر دو متهم به همراه اموال مکشوفه را در اختیار پایگاه دوم آگاهی تهران قراردادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه در کلانتری صرفا به همین یک فقره سرقت اعتراف کرده بودند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی هر دو متهم به سرقت منزلی دیگر در حوزه کلانتری ۱۳۴ اعتراف کردند و مشخص شد که متهمان از منزل مالباخته دوم اموالی از قبیل طلا، جواهرات و تعدادی سکه جمعاً به ارزش ۴۰ میلیارد ریال سرقت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار کارآگاهان قرار دارد و هر دو متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار این پایگاه قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟