مردی 54 ساله با بیش از 3 هزار میلیارد سود جویی روانه دادسرا شد

به گزارش رکنا، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم زمین‌های کشاورزی متعلق به خود را در شهر "صدرا" تفکیک و به صورت قطعه بندی شده و با تغییر کاربری غیرمجاز، آنها را به فروش می‌رساند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس، اظهار داشت: ماموران موفق شدند در این خصوص مالک 32 هکتار از اراضی کشاورزی که به صورت غیر قانونی اقدام به تغییر کاربری و فروش زمین‌ها در قالب باغ شهری کرده بود را شناسایی و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه متهم علاوه بر تغییر کاربری زمینهای مربوطه، ۵ هکتار از اراضی ملی را نیز به زمین‌های خود الحاق و تصرف کرده بود، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین های مذکور(در مجموع 32 هکتار)، 3 هزار و 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟