افشای راز  کیف قاپی های پسر جوان با دادن هدیه به یک دوست

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت : 15 آبان ماه پرونده ای با موضوع کیف قاپی در کلانتری 107 فلسطین تشکیل و حسب دستور مقام محترم قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد .

کیف قاپی در خیابان انقلاب

شاکی که یک شهروند خانم بود به این یگان مراجعه و اظهار داشت : ساعت 11 شب روز گذشته در خیابان انقلاب کیف دستی ام حاوی تلفن همراه، مدارک شناسایی و کارت عابر بانک توسط یک نفر پیاده سرقت شد و با توجه به اینکه رمز به همراه کارت عابر بانک بود سارق مبلغ 130 میلیون ریال از کارت عابر بانک برداشت کرده است .

سرهنگ دستخال افزود : با استعلام مشخص شد سارق در یک مغازه موبایل فروشی در شهرستان شهریار از کارت عابربانک شاکی استفاده کرده است ، پس از شناسایی مغازه در تحقیقات از مالک آن بیان داشت 2 نفر جوان با مراجعه به مغازه اقدام به خرید دو دستگاه گوشی مدل شیائومی نمودند که فیلم و تصاویر آنها توسط دوربین مداربسته ضبط شده است.

شکار کیف قاپایان در دوربین مداربسته

این مقام انتظامی گفت : تصاویر بدست آمده از مغازه موبایل فروشی به روئیت مالباخته می رسد که اعلام دارد آنها سارق کیف می باشند لذا با شناسایی متهمان توسط شاکی کارآگاهان در گام بعدی تصویر سارق را با مجرمان سابقه دار تطبیق می دهند که مشخص شد هر دو متهم به اسم سیامک و جمشید دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می باشند .

وی در ادامه بیان داشت : با شناسایی متهمان کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی مقام قضایی و اخذ دستور از شعبه 16 بازپرسی ناحیه 6 تهران دستگیری آنها را در دستور کار قرار می دهند که پس از شناسایی مخفیگاه سیامک و جمشید در شهرستان شهریار در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه کارت ملی شاکیه به همراه تعدادی مدارک دیگر کشف می شود .

کارآگاه دستخال افزود : با انتقال متهمان به پلیس آگاهی در تحقیقات پلیسی سیامک سرقت از شاکیه را قبول داشته و بیان داشت اموال سرقتی را که شامل گوشی تلفن همراه، بوده به قیمت 300 هزار تومان فروخته و از کارت بانکی او نیز دو دستگاه گوشی تلفن همراه با مارک شیائومی به مبلغ 130 میلیون ریال خریداری کردم که یک دستگاه گوشی را به دوستم هدیه دادم و گوشی دوم در اختیار برادرم است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و کشف اموال مربوطه پرونده جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟