جاسازی شیشه در جارو برقی / 2 قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ"پیمان لطیفی" رییس کلانتری 130 نازی آباد گفت : در اجرای طرح ایست و بازرسی در محله بازار دوم نازی آباد ماموران کلانتری نازی اباد به خودروی پژو 206 نقره ای رنگ با 2 نفر سرنشین مشکوک می شوند و ماموران با بازرسی از داخل با یک دستگاه جارو برقی در داخل صندوق عقب خودرو مواجه شند که با سوال از هر دو طرف پاسخ هایی ضد و نقیض دریافت کردند.که این پاسخ ها شک پلیس را دوچندان کرد.

جاسازی مواد مخدر در جاروبرقی

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 130 نازی آباد با بررسی دقیق تر این جارو برقی متوجه دستکاری در پیچ های بدنه جارو برقی شدند که با باز کردن جارو برقی یک بسته مشکوک داخل موتور جارو برقی کشف گردید که به نظر میرسید حاوی ماده ای شبیه شیشه است.

رییس کلانتری 130 نازی آباد تصریح کرد: 2 متهم به همراه خودرو و مواد کشف شده به کلانتری منتقل و مشخص شد مواد مکشوفه شیشه است و متهمان در اظهارات خود گفتند که مواد را از یکی از دوستانشان تحویل گرفته و با جاساز کردن آن در بدنه جارو برقی قصد ارسال آن به یکی از شهر های شمالی کشود را داشتند که پلیس به آنها مشکوک و دستگیرشان کرد.

لطیفی گفت : متهم همراه 300 گرم مواد مخدر از نوع شیشه به مراجع قضایی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 635296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟