گروگانگیری هولناک در کرمان / 3 گرگوگان آزاد شدند

گروگانگیری / به گزارش رکنا، سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی ربایش ۲ مرد جوان و یک مرد میانسال در مناطقی از شرق استان کرمان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بمبا انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور ۲ شرور مرتبط با این جرائم در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند طی یک عملیات شبانه ۲ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

انهدام باند گروگانگیری با رهایی 3 گروگان کرمان

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با اعزام به استان سیستان و بلوچستان و رایزنی با سران طوایف مرتبط با این ۲ متهم موفق شدند ۳ فرد گرو گرفته شده را آزاد و از مخفیگاه متهمان نیز ۵ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف کنند.

ناظریانگیزه متهمان از این گروگانگیری را اختلافات مالی و تنش های قبلی عنوان و بیان کرد: از دیگر جرائم این متهمان می توان به چندین فقره آدم ربایی در شرق استان کرمان و زاهدان، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نام برد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟