مواد فروش تهرانی راز دزدان اتوبوس های بی آر تی را فاش کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید عطاالهی" رئیس پلیس مترو گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی مواد مخدر توسط یک جوان 20 ساله در ایستگاه های مترو تهران ، تعداد گشت های انتظامی در سطح حوزه افزایش و تیم های انتظامی این یگان برای شناسایی متهم، وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه روز گذشته ماموران معاونت آگاهی پلیس مترو هنگام گشت زنی در ایستگاه مترو امام خمینی «ره» متوجه رفتار مشکوک جوانی شدند که در حال پرسه زنی بر روی سکوی مترو بود. ماموران، مدتی رفتار جوان را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه ظن ماموران به یقین تبدیل و متهم را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

رئیس پلیس مترو تهران با اشاره به اینکه متهم برای تحقیقات پلیسی به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال یافت، ادامه داد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد ماموران در بازدید از کوله پشتی اش، مقدار 30 گرم هروئین و دو گوشی هوشمند لوکس و گران قیمت و تعدادی رم گوشی تلفن همراه کشف کردند.

فروش مواد در ازای اموال سرقتی

سرهنگ عطاءاللهی افزود: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار داشت، من به ازاء فروش مواد مخدر به سارقان اموال مسروقه آنان را می خرم و گوشی های مسروقه را به یکی از دوستانم که فروشنده قطعات یدکی موبایل است می فروشم.

وی گفت: با توجه به اظهارات متهم و بررسی سیم کارت های داخل گوشی های مکشوفه، مالکان گوشی های سرقتی شناسایی و مشخص شد این گوشی ها در 26 و 27 آبان ماه در خط BRT تجریش – راه آهن سرقت شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره جرایم خاص پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 634307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟