کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در بورس / فریب تبلیغات پوشالی را نخورید

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" رییس پلیس فتا تهران گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا با در دست داشتن پرونده ای با موضوع کلاهبرداری مراجعه و اظهار داشت، با فردی در فضای مجازی آشنا شده است که مدعی بود با کمترین سرمایه گذاری در بورس می تواند ماهیانه بیش از 10 میلیون تومان سودآوری در بازار سهام بورس داشته باشد ولی با واریز سرمایه خود به شماره حسابی که اعلام کرده بود، نه تنها سود آوری نداشته بلکه دیگر پاسخ گوی تماس تلفنی ام نمی باشد.

وی عنوان کرد: بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد، متهم در فضای مجازی به تبلیغ سودآوری فراوان با اندک سرمایه می پردازد.

کلاهبرداری اینترنتی به بهانه سرمایه گذاری در بورس

رئیس پلیس فتا اذعان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم وشناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه وی با هماهنگی های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت.

این مقام سایبری عنوان کرد: متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا به کاربران فضای مجازی هشدار داد: افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند که تبلیغات فریبنده و غیرمعقول از مهمترین این موارد است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟