انهدام باند دزدان دوچرخه در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " اردشیر نادری" سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران گفت: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در محدوده سرکلانتری 11 بررسی موضوع در دستور تیم های مختلف کلانتری های تابعه سرکلانتری یازدهم قرار گرفت.

سرقت دوچرخه در تهران

وی گفت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران کلانتری 106 نامجو دریافتند، پسر جوانی به نام "فرداد" همراه همدست خود به نام "میلاد" سرقت ها را انجام می دهند.

سرکلانتر یازدهم عنوان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ان در محله "نامجو" با هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان، 10 دوچرخه سرقتی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: هر 2 متهم پس از انتقال به کلانتری به 60 فقره سرقت دوچرخه با تخریب قفل دوچرخه ها اعتراف و اظهار داشتند، پس از سرقت، دوچرخه ها را به 2 تن از مالخران در محدوده شرق تهران فروخته اند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی هر 2 مالخر در مخفیگاهش در محله " نظام آباد " دستگیر شدند، اضافه کرد: با انهدام سارقان دوچرخه، هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 634246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟