بازداشت عامل قدرت نماییدر شهرستان دهلران

قدرت نمایی در فضای مجازی / به گزارش رکنا، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: اراذل و اوباشی که با انجام جرائمی همچون قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی با سلاح جنگی، فروش موادمخدر، زورگیری و تیراندازی به سمت ماموران موجبات ناامنی و شرارت در شهرستان دهلران شده بود شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: این متهم که با اقدامات مجرمانه خود موجب وحشت مردم شده بود توسط کارگاهان پلیس دهلران بهمراه یک قبضه سلاح جنگی، تعدادی فشنگ مربوطه و مقداری موادمخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در چند سال گذشته در منطقه عمومی دهلران دست به شرارت و ترس و وحشت مردم می‌زد، با اشراف اطلاعاتی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در جهت مطالبه به حق مردم به دست قانون سپرده شد.

او گفت: از دستگاه قضائی خواستاریم، این فرد شرور را در راستای ارتقاء امنیت و آرامش همیشگی مردم عزیز شهرستان دهلران به سزای اعمال ننگینش برساند.

سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در خاتمه ضمن بیان اینکه تداوم طرح‌های پاکسازی و برخورد با اراذل و اوباش و قاچاقچیان موجبات خوشحالی مردم و تقدیر از پلیس شده است، از شهروندان خواست: برای هرچه سالم سازی محیط اجتماع، پلیس را در دستگیری مجرمان همراهی کنند و هر گونه اخبار را سریعاً از طریق سامانهتلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 633994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟