دستگیری 2 سارق حرفه ای در صحنه سرقت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده خیابان فدائیان اسلام کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه با هماهنگی واحد تجسس و گشت کلانتری 117 جوادیه کارگروهی را برای کشف جرم تشکیل دادند.

وی توضیح داد: گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا اینکه گشت کلانتری 117 جوادیه حین گشت زنی در خیابان فدائیان اسلام به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود، مظنون می شوند .

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت:چکیده پرونده حکایت از این دارد، مظنونین چندین بار خیابان را به صورت یک طرفه بالا و پایین می رفتند که ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار می دهند و با تعقیب و مراقبت انجام شده مشخص شد قصد تخریب قفل صندوق عقب یک دستگاه خودروی پرشیا را دارند که ماموران کلانتری جوادیه وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز، راکب موتورسیکلت به نام کیوان را دستگیر ولی ترک نشین از محل می گریزد.

وی با اشاره به اینکه کیوان در بازجویی اولیه منکر سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: سارق با مشاهده تصاویر ضبط شده خود به ناچارلب به اعتراف گشود و به سرقت با همکاری همدستش به نام عباس معترف شد.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز شناسایی و با هماهنگی های قضائی عباس نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه آنها به 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، اضافه کرد: هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 633361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟