تزریق یک آمپول جان جوان ایذه ای را گرفت

به گزارش رکنا ، مرد ۳۷ ساله ایذه‌ای شب گذشته به دلیل تزریق آمپول جان خود را از دست داد.

محمدباقر جمشیدی برادر متوفی پنجشنبه شب در این زمینه گفت: برادرم روز گذشته به دلیل بیماری به مطب یکی از پزشکان متخصص شهرستان مراجعه کرد.

وی افزود: این پزشک برای برادرم بالاترین دوز از یک آمپول را تجویز کرد که طبق اطلاعات ما این کار ممنوع بوده‌است.

وی اظهار داشت: طبق اعلام پزشکان آگاه به علم پزشکی این دارو تنها باید در محل بیمارستان و در حالی‌که دستگاه شوک وجود داشته باشد به بیمارستان تزریق شود.

وی گفت: پزشک مورد نظر پس از تجویز این آمپول و قبل از استفاده آن مطب خود را ترک کرده بود و آمپول توسط پرستار در سرم تزریق شد.

وی اضافه کرد: پس از اینکه حال برادرم رو به وخامت رفت این پزشک به مطب خود برگشته و و وی را به بیمارستان منتقل کرد.

جمشیدی با بیان اینکه پس از مرگ برادرش در جریان این اتفاق قرار گرفته است تاکید کرد: ما شکایت خود را انجام داده‌ایم و با هماهنگی پزشک قانونی ایذه جسد برادرم به اهواز منتقل خواهد شد تا کالبد شکافی روی بدنش انجام شود و دلیل مرگش به طور دقیق مشخص شود.

خطای پزشکی مرگ تلخی را در ایذه رقم زد

دکتر اردوان یاراحمدی رئیس سازمان نظام پزشکی ایذه اظهار داشت: مرگ این فرد بر اثر تزریق دارو در مطب پزشک رخ داده است.

وی با ابراز ناراحتی و تسلیت به خانواده آن مرحوم گفت: این اتفاق یک حادثه پزشکی بوده است که ممکن است برای هر فرد رخ دهد و قطعاً هیچ عمدی نیز در کار نبوده است،ضمن اینکه پزشک مورد نظر یکی از حاذق ترین پزشکان شهرستان است و خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.

دکتر یار احمدی افزود: به طور حتم این پرونده روال طبیعی و قانونی خود را طی خواهد کرد و در صورتی که پرونده به ما اجرا شود کارهای مربوطه را انجام خواهیم داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟