انهدام باند دزدان حرفه ای موتور سیکلت در تهران / موتورهای سرقتی در شمال کشور فروخته می شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه میرزکی معاون مبارزه با جرایم سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: روز 22 مهرماه امسال پرونده سرقت موتورسیکلت به همراه متهم از بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفتم پلیس آگاهی رسید.

میرزکی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود ، در تماس شهروندان با مرکزفروریتهای پلیسی 110 اعلام می کنند مرد جوان در حال سرقت موتورسیکلت طرح هندا در محدوده بوستان ولایت می باشد که بلافاصله عوامل کلانتری خانی آباد نو در محل حاضر و سارق به نام حمید 22 ساله را بازداشت می کنند.

دستگیری تبهکار حرفه ای

در تحقیقات اولیه صورت گرفته از سارق منکر هرگونه بزهی بوده است که با بررسی های بیشتر مشخص شد وی یکی از مجرمین حرفه ای در جرایم سرقت و مواد مخد ر در سال های اخیر می باشد.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات با مراجعه به محدوده سرقت ( بوستان ولایت ) با انجام تحقیقات اطلاعاتی یافتند سارق به همراه 2 نفر همدست دیگرش در صحنه سرقت حضور داشته و اقدام به سرقت می نمایند که در انجام بازجویی مجدد وی صراحتاً به سرقت به اتفاق 2 نفر از همدستانش معترف شد و گفت: من به اتفاق دو نفر از دوستانم با پرسه زنی در محدوده بوستان ولایت با شناسایی موتورسیکلت های فاقد امینی در یک فرصت مناسب آن را سرقت به قیمت 15 میلیون ریال به مالخری بنام شروین می فروختیم و پول حاصله را بین خودمان تقسیم می کردیم.

میرزکی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان بدنبال اظهارت مرد جوان درانجام تحقیقات پلیسی و کارآگاهی توانستند در اواسط آبان ماه دو همدست و مالخر اموال مسروقه را در تهران شناسایی و بازداشت کنند.

فروش موتورهای سرقتی در شمال کشور

در تحقیقات بعمل آمده از هر 3 متهم ضمن اعتراف به جرم خود ، مالخر گفت: موتورسیکلت ها را از سارقان به قیمت 15 میلیون ریال می خریدم سپس آنها را برای فروش به شمال کشور منتقل می کردم و به قیمت مناسبی می فروختم.

سرهنگ کارآگاه میرزکی در پایان گفت: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند سرقت تاکنون تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از شمال کشور کشف و با هماهنگی بازپرس پرونده به مالباختگان عودت گردید و در ادامه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟