شلیک دقیق پلیس پایان جولان سارق پراید سوار در تهران نو

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت 22:20 دقیقه 28 آبان ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده میدان خراسان به راننده خودروی پراید مظنون می شوند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان با استعلام شماره پلاک خودروی پراید متوجه می شوند دارای سابقه سرقت و از محدوده کلانتری 128 تهران نو سرقت شده است .

وی در ادامه افزود : سراکیپ واحد گشت با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی پراید دستور توقف داده لیکن سارق پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با حرکات مارپیچ و خطرناک وارد خیابان شوش می گردد.

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان مجدداً به راننده دستور توقف داده لیکن وی توجهی به این دستور نداشته و با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت وارد خیابان 17 شهریور می شود .

سرهنگ یوسفوند بیان داشت : افسراکیپ برای جلوگیری از خسارت های احتمالی و اخطار به سارق با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی پس از شلیک تیر هوایی لاستیک های عقب خودرو مورد اصابت گلوله قرار می دهد که با پنچر شدن لاستیک ، خودرو پس از طی مسافتی متوقف می شود .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : پس از توقف خودروی مسروقه با عکس العمل سریع اعضای اکیپ سارق به اسم کاظم دستگیر و پس از تکمیل گزارش برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 630709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟