کفتار های مامور نما در ساوجبلاغ دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خودرو‌ها و منازل شهروندان در پوشش مامور پلیس در نواحی مختلف شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان در گروه‌های ۲ نفره به خودرو و منازل شهروندانی که از قبل مورد شناسایی قرار می‌دهند، مراجعه کرده و با بیان این که شما مواد مخدر نگهداری می‌کنید، اقدام به بازرسی از منزل و خودرو آن‌ها کرده و در حین این عمل اقدام به سرقت با شیوه خفت گیری می‌کنند.

سارقان مامورنما در ساوجبلاغ دستگیر شدند

او گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و افزایش گشت‌های انتظامی در نقاط انجام سرقت، در نهایت سارقان را سوار بر یک دستگاه خودرو پژو پارس در حالی که لباس پلیس برتن کرده بودند، مشاهده و بلافاصله آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که در بررسی سابقه متهمان مشخص شد نامبردگان دارای سوابق متعدد سرقت با جعل عنوان مامور پلیس هستند، افزود: سارقان پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافته و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اقرار کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند، ابتدا از آن‌ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟