اراذل و اوباش در بهبهان دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره ایجاد مزاحمت در فضای مجازی و تیراندازی شبانه سمت منازل و خودرو‌های برخی شهروندان در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق شدند ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و عامل ایجاد مزاحمت و تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره تیراندازی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و تعدادی مهمات مربوطه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به اینکه پلیس بدون مماشات و کمترین اغماض با اشرار و مخلان امنیت و آرامش مردم مقابله می‌کند از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات خود از عملکرد اشرار و مجرمان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟