به گزارشرکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ به هویت رامین پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یکم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور وارد و قصد دارد تا با یک دستگاه خودرو وانت مواد را به سیرجان منتقل کرده و تا در فرصتی مناسب مواد را به پایتخت منتقل و اقدام به توزیع گسترده آن کند.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد. در ادامه مأموران موضوع را بلافاصله با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در میان گذاشتند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این قاچاقچی سابقه دار و حرفه‌ای آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به شهرستان سیرجان اعزام شدند و با رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه وی در نهایت عصر روز گذشته در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی خودرو متهم را در محدوده شهرستان سیرجان متوقف کرده و در بازرسی از خودرو موفق شدند ۷۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم یاد شده پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان سیرجان منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟