2 هم سلولی پس از آزادی دوباره دزدی کردند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: روز دوشنبه 19 آبان ماه حوالی ساعت یک ظهر عوامل گشت کلانتری 110 شهدا برای پیشگیری از سرقت در خیابان جعفری یک خودروی پراید مسروقه کشف می‌کنند که در همین حین ماموران به موتورسواری که در حال پرسه زنی بوده مشکوک می‌شوند و موتورسیکلت را متوقف می‌کنند.

وی افزود: ماموران گشت از راکب موتورسیکلت درخواست مدارک می‌کنند که وی به ماموران اعلام کرد که مدارک به همراه ندارد و ماموران بعد از استعلام متوجه می شوند موتورسیکلت مذکور سرقتی است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پس از این جریان، ماموران به سر صحنه پراید سرقتی باز می‌گردند و متوجه می شوند که خودروی پراید هنوز داغ است و با بررسی دوربین های مداربسته مشخص شد که یک نفر از دو نفری که سوار بر موتورسیکلت بودند، خودرو مسروقه را پس از سرقت لوازمش به خیابان جعفری آورده و رها کردند.

وی افزود: پس از دستگیری متهمان، آن ها توسط واحد گشت به همراه یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی به کلانتری منتقل شدند. این دو سارق 34 ساله هستند و حدود 3 سال پیش در زندان بزرگ تهران با یکدیگر آشنا می‌شوند و هر دو نفر هم به دلیل سرقت محتویات خودرو روانه زندان شده بودند. که مجدد با هم به سرقت می‌روند و به 21 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 110 شهدا اظهار کرد: پس از شناسایی مالباخته های پرونده، افراد به کلانتری دعوت و هر 2 سارق را شناسایی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟