چگونه یک برنامه خرید اینترنتی به سرقت ختم شد؟

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو با شیوه زورگیری در منطقه کیانمهر کرج با شیوه‌ای خاص، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان با شناسایی سوژه خود از سایت خرید و فروش لوازم دست دوم با او تماس گرفته و آدرس منزلش را برای دیدن خودرو دریافت کرده اند و پس از چند ساعت با مراجعه به مالباخته به بهانه تست فنی خودرو به همراه صاحب آن از محل دور شده و در میان راه با تهدید سلاح سرد نامبرده را از خودرو پیاده کرده و متواری شده اند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در قدم اول کارآگاهان صاحب شماره تلفنی که به وسیله آن با مالباخته تماس گرفته شده بود را شناسایی و دستگیر کردند که پس از دستگیری متوجه شدند او به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، سیم کارتش را به قیمتی ناچیز به فردی ناشناس فروخته است.

او افزود: در ادامه کارآگاهان با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان در منطقه مهرشهر شدند که با هماهنگی مقام قضایی هر ۳ سارق در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که متهمان به صراحت به سرقت خودرو با شیوه زورگیری اقرار کردند، افزود: تحقیق بر روی متهمان برای شناسایی سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 616611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟