کشف بیش از ۴۰۰ هزار انواع ماسک احتکار شده

به گزارش رکنا، سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به کشف 400 هزار عدد ماسک احتکارشده، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریتهای پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

شناسایی عاملان احتکار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع‌آوری اطلاعات و انجام گشتهای هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته (22 شهریور تا 14 مهر ماه)، مأموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، بیش از 400 هزار عدد انواع ماسک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماسکهای مکشوفه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استانها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، عنوان کرد: در این مدت، 23 واحد صنفی متخلف پلمب، 18 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟