کشف ۶٠ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در نیشابور

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین دهقانپور" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو و هم چنین لوازم و قطعات داخل خودرو آن ها در سطح شهرستان نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و میدانی پلیس مشخص شد تمامی سرقت ها مربوط به خودرو های پرایدی می باشد که فاقد تجهیزات ایمنی بودند.

این مقام انتظامی تصریج کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با هدایت مستقیم و نظارت رییس پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار قرار دادند .

فرمانده انتظامی نیشابور بیان داشت: کارآگاهان پلیس در مرحله اول این عملیات با کنترل و مراقبت های نامحسوس ردپای ٢ مالخر اموال مسروقه را در این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی لوازم و قطعات داخل خودرو مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت: با دستگیری این دو مالخر، متهم اصلی که از سارقان سابقه دار بود شناسایی و این فرد نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی سیستم های گاز خودرو و دیگر لوازم داخل خودرو مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ٣٠ فقره سرقت خودرو پراید و ٣٠ فقره سرقت لوازم و قطعات مربوط به خودروهای پراید در نقاط مختلف سطح شهر نیشابور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به این که تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد؛ وسائط نقلیه را به تجهیزات ایمنی تجهیز و از پارک خودرو در نقاط خلوت و تاریک به مدت طولانی پرهیز، ضمن این که شهروندان از گذاشتن هرگونه اشیاء قیمتی و مدارک در داخل خودرو اکیدا خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟