انهدام باند ۱۲ نفره ‌هرمی در بندرانزلی / فعالیت اقتصادی متهمان غیرقانونی بود

به گزارش رکنا، سردار عزیز‌الله ملکی ‌از انهدام باند 12 نفره شرکت هرمی در بندرانزلی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و اظهار داشت: ‌اینکه پلیس به‌محض دریافت خبر فعالیت این شرکت هرمی در بندرانزلی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد و ماموران ‌با هماهنگی قضایی در محل موردنظر حضور پیدا کرده و اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به تحقیقات نامحسوس پلیس از فعالیت این شرکت هرمی و شناسایی محل فعالیت آن خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق شدند محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی واقع در شهر بندرانزلی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان فعالیت در شرکت‌های هرمی را مانع رشد و شکوفایی اقتصادی دانست و ابراز داشت: فعالیت این‌گونه شرکت‌ها کاملاً غیرقانونی است و باعث از بین رفتن ریشه و انگیزه‌های تولید در جامعه می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به لوازم کشف شده از منزل متهمان تصریح کرد: پس از بازرسی منزل متهمان، 110 جلد کتاب و جزوه آموزشی از این منزل کشف شد و برای متهمان نیز پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟