زن و شوهر سن بالا قاتلان مرد تهرانی در صومعه سرا هستند! / زیرخاکی یا قتل ناموسی!

در پی پیدا شدن جسد مرد میانسال در جنگل های شاندرمن،شریک مقتول و همسر و شریک او به اتهام قتل بازداشت شدند.تحقیقات قضایی در حالی ادامه دارد که عده ای از محلی ها گفتنه اند قاتل و مقتول بر سر زیر خاکی با هم اختلاف داشتند.

به گزارش اختصاصی رکنا ،سه روز قبل جسد سوخته یک مرد میانسال در ارتفاعات شاندرمن گیلان توسط یک چوپان کشف شد.مرد چوپان بلافاصله موضوع را به اطلاع ماموران پلیس رساند و در توضیح گفت:«صبح امروز گله گوسفندان را برای چرا به ارتفاعات این منطقه آورده بودم که یکدفعه چشمم به جسدی افتاد که در دامنه کوه افتاده بود.با توجه به اینکه شب قبل در این منطقه طوفان خیلی شدیدی آمد،حدس می زنم که این جسد در ارتفاعات بوده و در اثر طوفان به دامنه کوه منتقل شده است.»

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ردی از قاتل

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی،خانواده ای تهرانی که دو روز قبل از کشف جسد،ناپدید شدن ناگهانی پدر خود را به ماموران پلیس صومعه سرا گزارش داده بودند،هویت جسد را تائید کردند.بعد مشخص شد مقتول با اصابت ضربات چکش به سرش جان خود را از دست داده بوده است.

آنها به ماموران گفته بودند که پدرشان با یکی از شرکای خود که اهل و ساکن صومعه سراست قرار داشته و روزی که ناپدید شد قرار بود ناهار را مهمان شریکش باشد.

با اطلاعاتی که خانواده مقتول در اختیار ماموران پلیس قرار دادند،شریک مقتول ردیابی شد و به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر شد.

راز جنایت در دوربین مدار بسته فاش شد

در بررسی های ماموران پلیس،دوربین مدار بسته ای که در ورودی منزل مظنون پرونده نصب شده بود،مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد دقیقا در روزی که گم شدن او توسط خانواده اش گزارش شد بود،او با ماشین شخصی خود وارد منزل شریکش شده بوده است.

به این ترتیب شریک مقتول،لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود با همدستی همسرش و یکی از دوستانش برداشت.

او گفت:«روز حادثه مقتول ناهار در منزل ما مهمان بود.موقع صرف غذا من و همسرم با هم بحثمان شد و شریکم شروع کرد به طرفداری از همسرم.من که قبل از آن شنیده بودم او به دختر جوانم پیام داده و پیشنهاد رفاقت داده بود و همچنین متوجه شده بودم به همسرم نظر بد دارد؛با حرکتی که آن روزش خیلی عصبانی شدم و با چکشی که کنار دستم بود به او ضربه زدم.اما او با ضربه اول فوت نکرد و چون هیکل درشتی داشت مقاومت کرد و گلوی من را گرفت و فشار داد.من هم با همان چکش چند ضربه دیگر به او زدم و جانش را از دست داد.بعد هم به همراه همسرم و دوستم جسد را با خودروی پژوی خودمان به ارتفاعات شاندرمن منتقل کرده و در آنجا به آتش کشیدیم.»

قتل صومعه سرا

انگیزه قتل اختلاف بر سر زیر خاکی بود؟

در حالی که تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد،عده ای از اهالی روستای ضیابر صومعه سرا یعنی محل زندگی مقتول،گفتند که انگیزه قاتلین بر سر اختلاف آنها با مقتول بر سر زیر خاکی بوده است.

آنها می گویند قاتل تا چند سال قبل یک کارگر معمولی بود اما یکدفعه پولدار شد.او از همان موقع با مردی که الان همدست اوست رفاقت داشته است و در میان مردم روستا شایع شده بود که آنها به همراه همدیگر زیرخاکی کشف کرده اند.

به گفته مردم روستا،چند سال قبل قاتل که صاحب یک مغازه لوازم خانگی،یک مغازه برنج فروشی و یک مغازه مرغ فروشی شده با مقتول دوست شد و شراکت داشتند و گفته می شد با او هم به دنبال زیر خاکی بوده است.و اختلاف آنها هم از همین جا آغاز شده است.

تحقیقات برای پیدا کردن انگیزه اصلی زوج میانسال از قتل ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟