توقیف کامیون حین تخلیه نخاله در بزرگراه

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیل احسان‌پور، رییس منطقه ۲۵ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این باره گفت: حوالی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز راننده یکدستگاه کامیون در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) در حال حرکت بود که در اواسط رمپ ورودی به بزرگراه بابایی غرب توقف کرد. سپس این کامیون در حالی که مشغول خالی کردن نخاله ها در این محدوده بود از سوی ماموران مشاهده شد.

وی با بیان اینکه کامیون مذکور قبل از تخلیه کامل نخاله توقیف و به پارکینگ منتقل شد، گفت: راننده این کامیون بدون در نظر گرفتن شرایط راه و امکان برخورد دیگر رانندگان با نخاله‌های تخلیه شده در مسیر و عدم رعایت نظامات دولتی و رعایت قوانین و مقررات و همچنین عدم توجه به قانون و حقوق دیگر شهروندان قصد خالی کردن نخاله در این بخش را داشت که خوشبختانه با رسیدن به موقع تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در موقعیت از ادامه کار وی جلوگیری شد.

احسان‌پور در خاتمه با بیان اینکه پس از حضور تیم گشتی در محل، راننده تمامی نخاله ها را با کمک دوستان خود جمع آوری کرد، گفت: کامیون این فرد به پارکینگ منتقل و راننده طی صورتجلسه ای همراه با مستندات به مرجع قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟