100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با موتورسیکلت وسپا + تصاویر

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه " سید شمس الدین میرزکی " در تشریح این خبر گفت: ساعت 8 دوشنبه شب بیست و هفتم مرداد امسال، مرد جوانی با پلیس 110 تماس و مأموران کلانتری 103 گاندی را در جریان سرقت لپ تاپ اش از صندوق عقب خودروی ال نود خود در محدوده خیابان میرداماد قرار می دهد.

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت محتویات داخل خودرو تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور دادیار دادسرای ناحیه 3 تهران در اختیار کارآگاهان اداره بیستم این معاونت قرار گرفت.

سرقت لوازم داخل خودرو

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی با حضور در اداره بیستم به کارآگاهان گفت، در شب سرقت خودرو را در مقابل یک رستوران در خیابان میرداماد پارک کردم که پس از بازگشت یک ساعته متوجه شدم درب صندوق عقب خودرو باز است و لپ تاپ گرانقیمتم به سرقت رفته است که سریعا‍ با پلیس110 تماس گرفتم.

سرقت لوازم داخل خودرو

میرزکی بیان کرد: کارآگاهان در تحقیقات اولیه، راهی محل سرقت شدند که با بررسی های میدانی موفق شدند تصویر سارق و یک دستگاه موتورسیکلت وسپا که سارق با آن اموال باخته را سرقت کرده بود، بدست آوردند.

سرقت لوازم داخل خودرو

وی با اشاره به اینکه با تطبیق چهره به دست آمده از سارق با آلبوم مجرمان حرفه ای ، کارآگاهان موفق شدند سارق را به هویت " فرزام 50 ساله" دارای 8 فقره سابقه کیفری شناسایی کنند، افزود: با انعکاس اطلاعات بدست آمده به دادیار پرونده دستور دستگیری فرزام صادر شد.

این مقام انتظامی پایتخت با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه فرزام در محدوده مرکز تهران شناسایی شد، افزود: تیمی از کارآگاهان هجدهم شهریور وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و تعدادی اموال سرقتی از قبیل: انواع عینک آفتابی- عینک شنا- فشارسنج-کارتن گوشی- ابزار خودرو-انواع شارژر موبایل و.. کشف شد.

سرقت لوازم داخل خودرو

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در بازجوئی اولیه به 100 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و اظهار داشت، با پرسه زنی به وسیله موتورسیکلت در محدوده های شمال شهر تهران با شناسایی سوژه ها که اکثراً مقابل مراکز خرید، کافه ها و رستوران ها بودند، در یک فرصت مناسب صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات را بسرقت می بردم و به مالخر به قیمت ناچیزی می فروختم و پول حاصله را صرف زندگی می کردم.

میرزکی تصریح کرد: سارق در ادامه اعترافاتش گفت، لپ تاپ شاکی را به شخصی در محدوده بازار فروخته ام که بلافاصله کارآگاهان مالخر را دستگیر و لپ تاپ شاکی را کشف کردند.

سرقت لوازم داخل خودرو

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، ضمن اعلام این خبر گفت: لپ تاپ مکشوفه با هماهنگی قضائی به مال باخته مسترد و متهم با صدور قرار قانونی از سوی دادیار دادسرای ناحیه 4 تهران برای شناسایی سایرشاکیان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 606379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟