افراد بازداشت شده در رودبار کارمند منابع طبیعی نیستند

به گزارش رکنا ر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی گیلان، در پی انتشار خبر بازداشت دو کارمند اداره منابع طبیعی رودبار در رسانه‌ها به جرم دریافت رشوه،سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد: این افراد از نیروهای شرکت خدماتی طرف قرارداد هستند که در شهرستان رودبار مشغول به کار بودند.

میر حامد اختری افزود: این اداره کل فروردین ماه امسال پس از دریافت گزارش تخلف دو نفر از نیروهای شرکتی شهرستان رودبار به موضوع ورود کرد و پس از احراز تخلف و اعتراف آنها، به دادگستری شهرستان رودبار معرفی و بلافاصله نیز هر دو نفر از شرکت مربوطه اخراج شدند.

وی گفت: جنگلبانان و پرسنل منابع طبیعی به‌رغم وسعت عمل و کمبودها با توجه به حساسیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی گیلان، بارها و بارها ثابت کرده‌اند تا پای جان از وظایف ذاتی خود عدول نمی‌کنند .

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود: به مردم عزیز استان اطمینان می‌دهیم که فرزندان و سربازان شما در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان در صورت مشاهده تخلف از اشخاص، در هر لباس و منصبی که باشند، طبق قانون برخورد خواهند کرد.

روز گذشته اخباری به نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار درباره بازداشت دو کارمند منابع طبیعی و یک دهیار در رودبار به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟