سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی

به گزارش رکنا، سرهنگ "سرافراز احمدی" در این باره گفت: ظهر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 133 شهرزیبا هنگام گشت زنی در حوالی خیابان بلوار دریا به یک دستگاه خودروی وانت که شیشه ها پایین و روشن بود مشکوک شدند.

وی بیان داشت: ماموران خودرو را تحت مراقبت ویژه قرار دادند که متوجه شدند مردی حدودا 35 ساله در بین خودروهای پارک شده در یک پارکینگ مسکونی مشغول پرسه‌زنی است و چندین پنل و یک باتری خودرو در دست دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به محض رویت ماموران وسایل را به داخل وانت مزدا انداخته و از صحنه متواری می‌شود که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در اتوبان تهران_ کرج در حوالی مرز استان البرز دستگیر شد، افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد که خودرو مزدا وانت سابقه ثبت سرقت دارد و 3 روز پیش از یک منطقه در مرکز پایتخت به سرقت رفته است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، کلانتر محله 133 شهرزیبا با اشاره به اعتراف متهم به 20 فقره سرقت لوازم خودرو با خودروی سرقتی طی 3 روز اخیر، خاطرنشان کرد: وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 604045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟