دستگیری موبایل قاپ سابقه دار در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این خبر گفت: دوم شهریور سال جاری با دستور قضائی پرونده ای مبنی بر موبایل قاپی به همراه یک متهم به نام کیوان 22 ساله از کلانتری 112 ابوسعید برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، در چهار راه گمرک با اتومبیل شخصی پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم که ناگهان موتورسواری تلفن همراهم را از روی داشبورد قاپیده و فرار کرد. من هم بلافاصله با کمک موتورسوار گذری به تعقیب وی پرداختم که پس از طی مسافتی سارق با عابر پیاده ای تصادف و بناچار مجبور به توقف موتورسیکلت شد و با کمک شهروندان او را مهار و تحویل ماموران کلانتری ابوسعید دادیم.

عزیز خانی افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان با استعلام سوابق کیوان متوجه می شوند وی سابقه دار بوده و پیش تر 5 مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است.

کشف 10 فقره موبایل قاپی در تهران

وی توضیح داد: متهم در بازجووئی های پلیسی با قبول جرم ارتکابی معترف شد، پس از آزادی از زندان برای تامین مخارج روزمره بیش از 10 فقره سرقت با همین شیوه انجام داده ام.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح کیوان به بزه انتسابی متهم طبق دستور دادیاری داسرای ناحیه 34 تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر مال باختگان و کشف جرائم مشابه در اختیار دایره مبارزه با سرقت پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟