دستگیری 70 نفر از عناصر اصلی ترانزیت مواد مخدر

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا صبح امروز در ششمین طرح ظفر پلیس مبارزه با پایتخت اظهار کرد: بزرگترین مسئله‌ای که از آن رنج می‌بریم و دستمان را در راستای مبارزه با مواد مخدر بسته، خلاء قانونی است.

وی افزود: قول می‌دهم با تمام تلاش در کنار پلیس پایتخت بایستم تا وضعیت نابسامان محله‌هایی چون شوش، مولوی و هرندی سامان یابد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: متأسفانه هزینه ارتکاب جرم در کشورمان پایین است. در پرونده‌های مختلف شاهدیم که خرده‌فروش یا فروشنده مواد مخدر به دفعات مرتکب جرم، دستگیر و مجدداً آزاد شده که این خلاء قانونی در برخورد با چنین افرادی را نشان می‌دهد.

کریمی بیان کرد: تا دیروز حدود ۴۷۳ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که ۷۶ درصد از این آمار در استان‌های شرقی بوده و ۶۷ درصد از کشفیات با کار اطلاعاتی حاصل شده است.

به گفته وی، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد عملکرد و کشفیات را شاهد بوده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: ۷۰ نفر از عناصر اصلی ورود و ترانزیت را دستگیر کرده که در این زمینه ۱۵ درصد رشد داشته‌ایم.

کریمی در پایان گفت: اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی باندها و شبکه‌های مواد مخدر در دستور کار قرار دارد چرا که بهتر می‌توان قاچاقچیان بزرگ و شبکه‌های مواد مخدر را با کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟