سرقت میلیونی یاور از خانه لوکس در پاسداران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مسعود برجی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: 8 اردیبهشت از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلانتری 102 پاسداران خبر وقوع یک فقره سرقت منزل اعلام می شود که با حضور ماموران در صحنه مشخص می شود صاحبخانه ساعت 10:30 شامگاه از خارج خارج و در ساعت 22 به منزلش باز می گردد و پس از مراجعه به واحد با بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و تخریب گاو صندوق روبرو و متوجه سرقت طلاجات و ارز خارجی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال شده است .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با ثبت اظهارات شاکی پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که در همان ابتدا پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان مجرب برای پی جویی روانه صحنه وقوع جرم می شوند .

این مقام انتظامی بیان داشت : پایش محدوده جرم و بررسی نحوه ورود سارق توانست کارآگاهان را به سمت کشف سرنخ سوق دهد و به این نتیجه رسیدند که سرقت از شاکی توسط یکی از مجرمان سابقه دار به نام یاور 41 ساله به وقوع پیوسته است.

سرهنگ مسعود برجی در ادامه گفت : با شناسایی سارق کارآگاهان در گام بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان شریعتی شناسایی و با یکسری اقدام پلیسی یاور در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: یاور پس از دستگیری به ارتکاب سرقت با شیوه و شگرد بالکن روی اقرار و پس از قبول بزه انتسابی و تکمیل تحقیقات حسب خواسته مقام محترم قضائی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 601018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟