کشف 4 کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس تهران و استان مرکزی

به گزارش رکنا ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری هروئین از استان های شرقی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری پس از گذشتن از استان مرکزی به شهر تهران منتقل کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی گفت: در تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم پس از تهیه مواد مخدر سوار بر اتوبوس مسافربری در حال حرکت به شهر "اراک" می باشد که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که پس از اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران این پلیس به "استان مرکزی " اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی، مراقبت های ویژه از محورهای مواصلاتی منتهی به این استان انجام تا اینکه اتوبوس مسافربری در پلیس راه "قم – اراک"مشاهده و به راننده اتوبوس دستور ایست و توقف اتوبوس را به منظور بازرسی ساک و محموله مسافران دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه از داخل کوله پشتی متهم 4کیلو 900کیلو هروئین که به طرز ماهرانه¬ای در داخل لباس جاساز شده بود کشف شد، گفت: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 600252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟