کشف تجهیزات رایانه ای قاچاق در "جنوب تهران"

به گزارش رکنا ، سرهنگ "جلیل موقوفه ای "گفت: ماموران کلانتری 173 امین آباد در کنترل خودروهای مواصلاتی به شهر تهران و رصدهای اطلاعاتی دریافتند مالک انباری مقادیر فراوانی کالای قاچاق را در انباری اش در جنوب تهران دپو و جمع آوری کرده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری امین آباد موفق به شناسایی محل انباری در جنوب تهران و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری با همکاری نگهبان آن مقدار زیادی تجهیزات و لوازم جانبی رایانه قاچاق در آنجا تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهمان و بازرسی اخذ و روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری 173 امین آباد به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری 200 هزار عدد تجهیزات و لوازم جانبی رایانه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است که متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 600250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟