برقراری امنیت مطلوب در عزای سالار شهیدان در کرمان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان یکی از نکات مهم در این ماه را تامین نظم و امنیت سوگواران و هیات‌های مذهبی و عزاداری عنوان کرد و گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید در خصوص امنیت روز‌های تاسوعا و عاشورا با پلیس همکاری کنند زیرا همدلی و همکاری همه نهاد‌ها و سازمان‌ها برای امنیت پایدار نیاز است.

او با اشاره به اینکه در این رابطه دستورالعمل‌هایی نیز تهیه و به نهاد‌های مرتبط ارسال شده است، افزود: خوشبختانه همکاری هیات‌های مذهبی شهرستان کرمان با ناجا بسیار خوب بوده و به دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با کرونا نیز توجه می‌شود.

سرهنگ فداء با بیان اینکه پلیس کرمان، پوشش مناسب انتظامی هیات‌های عزاداری را در دستور کار دارد، تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان ادارات و دستگاه‌های ذیربط این است ، همانطور که تا کنون با پلیس در تمام زمینه‌ها همکاری و تعامل داشتند از این پس نیز به آموزش‌ها و نکاتی که از سوی پلیس صادر می‌شود، توجه لازم را داشته باشند.

برقراری امنیت مطلوب در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام ظرفیت و امکانات در برابر تهدیدات آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام درصدند که با توجه به شرایط پیش آمده کنونی با هدف قرار دادن اعتقادات مردم ضربه مهلکی به اسلام و نظام وارد کنند.

سرهنگ فداء با تاکید بر اینکه رفتار عزاداران و محل‌های مشخص شده برای عزاداری نباید باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شود، افزود: اگر چه همه دوستدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت هستند، ولی رعایت حال مردم باید همیشه و در همه جا مورد توجه همگان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه ادامه داد: پلیس کرمان همواره خدمتگزار مردم بوده و ضمن همراهی و حضور پررنگ در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام آماده ارائه خدمات انتظامی به عزاداران است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟