دستگیری سارق حرفه ای در زرند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمودخدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت معابر در سطح شهرستان زرند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۱ با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگرد‌های پلیسی سارق را در یک اقدام غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

سارق حرفه‌ای به 17 فقره سرقت اماکن عمومی اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای بود در بازجویی‌های تخصصی مأموران انتظامی پس از مواجهه با شواهد موجودبه ۱۷ فقره سرقت معابراعتراف کرد.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در این رابطه دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و از منازل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را به شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟