خرید از فروشگاه ها با تراول چک های تقلبی +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا،سروان "مهدی کیاشمشکی" رئیس کلانتری 209 پایانه غرب گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید اجناس توسط فردی در پایانه جنوب با تراول چک جعلی ، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 209 پایانه غرب به محل اعزام وبه بررسی صحت موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب افزود: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران کلانتری مشخص شد متهم با استفاده از تراول های تقلبی اقدام به خرید از فروشگاه ها در پایانه غرب می کند.

سروان کیاشمشکی گفت: متهم به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد و روز گذشته زمانی که قصد خرید سیگار داشت دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و تعداد 14 عدد تراول 50 هزارتومانی تقلبی از متهم کشف شد.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر شاکی در خصوص این پرونده شناسایی شده که مبلغ 3 میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است، گفت: متهم پس از تناقض گویی های بسیار سرانجام به جرم خود اقرار کرد که تعداد 20 عدد تراول از یکی از دوستانش در یکی از شهر های غربی کشور گرفته است

گفتنی است: پرونده ای در این خصوص تشکیل داده شد و متهم را به مراجع قضائی معرفی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 599446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟