کشف 2 میلیارد فرآورده های نفتی قاچاق در تهران

به گزارش رکنا، ستواندوم "محمود پیر اقدم"  بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی فرآورده نفتی در یکی از روستاهای قلعه نو ماموران کلانتری 211 قلعه نو بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مردی بدون مجوزهای قانونی با احداث انباری مقادیر زیادی فرآورده نفتی " گازوئیل" در مخازن بزرگ جمع آوری و از شبکه توزیع خارج می¬کند.

رئیس کلانتری 211 قلعه نو بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و تیمی از ماموران کلانتری به محل اعلامی اعزام شدند و موفق شدند فراورده های نفتی"گازوئیل" را کشف و با دستور قضائی انباری را پلمب کنند.

کشف محموله فرآورده های نفتی قاچاق در تهران

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در انباری موصوف 28 هزار لیتر فراورده های نفتی کشف شد، تصریح کرد: فرآورده های مکشوفه از نوع نفت گاز توسط کارشناسان به ارزش2 میلیارد ریال برآورده شده است.

وی گفت: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کلانتر محله قلعه نو تأکید کرد: پلیس با اجرای طرح های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با این پدیده شوم به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟