دستگیری 2 سارق خودرو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" توضیح داد: شب گذشته عوامل گشت تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس درگشت زنی های انتظامی به یک دستگاه خودروی پراید قرمز رنگ مشکوک می‌شوند و بعد از اینکه شماره پلاک پراید را استعلام می‌گیرند متوجه می شوند خودروی پراید سرقتی می باشد و سه هفته قبل در محله باغ فیض به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران عملیات کلانتری دستور توقف خودرو را اعلام می کنند ولی راننده خودروی پراید با بی توجهی به دستور ایست پلیس به سمت بزرگراه یادگار امام متواری می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم همچنان توجهی به دستور های پلیس نمی کردند، گفت: برای جلوگیری از ورود خسارت مالی یا جانی ماموران کلانتری چند تیر هوائی شلیک ولی راننده خودرو حاضر به توقف خودرو نبود تا اینکه ماموران کلانتری هر چهار چرخ خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند و موفق به توقف خودرو می شوند.

کلانتر محله شهرک قدس تصریح کرد: در یک عملیات پلیسی راننده و سرنشین خودرو دستگیر و هر دو متهم در همان بازجوئی اولیه به سرقت خودروی پراید در محله باغ فیض اعتراف می‌کنند و سارقان برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال می یابند.

سارقان خودرو در تهران نقره داغ شدند

این مقام پلیسی افزود: ماموران کلانتری در تحقیقات بعدی به دست آوردند که چهره متهمان بسیار شبیه سارقان پرونده سرقت خودروی ام وی ام است که سارقان با تهدید سلاح سرد خودرو را با حضور شاکی سرقت کرده اند.

وی عنوان کرد: متهمان که منکر سرقت خودروی ام وی ام بودند پس از مشاهده فیلم ضبط شده آنان چاره ای جز به اعتراف نداشتند و به سرعت خودروی ام وی ام اعتراف می‌کنند.

سرهنگ آذین گفت: متهمان علاوه بر سرقت خودروی پراید و ام وی ام به سرقت 11 فقره خودروی دیگر در محدوده کلانتری های ۱۴۰ باغ فیض و ۱۳۴ شهرک قدس اعتراف کردند.

وی ابراز داشت: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که هر دو متهم ۳۰ و ۳۱ ساله و سابقه دار بوده و هر کدام به ترتیب هفت و هشت سال متحمل حبس به علت سرقت خودرو و لوازم خودرو بوده اند.

این مقام پلیسی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟