پایان کار سارق تلفن همراه در کرمان

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تلفن همراه گرانقیمت، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ شهر کرمان با افزایش گشت زنی‌های نامحسوس در مکان‌هایی که امکان بروز سرقت در آن‌ها می‌رفت و با یکسری کار اطلاعاتی سارق را در حین سرقت شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فداء در ادامه با اشاره به شگرد متهم که در معابر خلوت افراد تنها را شناسائی و با تهدید چاقو در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت تلفن‌های همراه آن‌ها می‌کرد، گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه گران قیمت از شهروندان در شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: شهروندان با یادگیری و رعایت آموزش‌های پیشگیرانه سرقت که توسط پلیس ارائه می‌شود، می‌توانند فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته و نقش موثری در ارتقا امنیت پایدار ایفا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟