دستگیری باند ۸ نفره سارقان گوشی در سنندج

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی برسرقت گوشی تلفن همراه توسط سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با راهنمایی مال باختگان و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی ۴ نفر اعضای باند سارقان قاپ زن که عمدتا اقدام به سرقت گوشی‌های تلفن همراه می‌کردند شناسایی و طی یک عملیات هدفمند پلیسی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران در تحقیقات به عمل آمده به این نتیجه رسیدند که اعضای این باند که ۸ نفر هستند پس از سرقت گوشی‌ها با روش‌های مختلف اقدام به پاک کردن سریال و نصب سریال‌های جدید برروی آن‌ها می‌کردند.

سردار آزادی تصریح کرد: در همین راستا ۴ نفر دیگر از اعضای این باند به همراه ۳ مالخر در عملیات‌های جداگانه دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت ۴۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه اعتراف و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 592696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟